Registreren

Klik op een van de onderstaande onderwijstypen en vul het bijbehorende formulier in om je school te registreren.

PO/SO

Scholen in het primair onderwijs (po) en het speciaal basisonderwijs (so) kunnen hier terecht voor registratie en aanvraag van het vignet Gezonde School, het Ondersteuningsaanbod Gezonde School, stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit en stimuleringsbijdrage Jong Leren Eten. Aanvragen gaat per locatie.

VO/VSO

Scholen in het voortgezet onderwijs en het voortgezet speciaal onderwijs kunnen hier terecht voor registratie en aanvraag van het vignet Gezonde School, het Ondersteuningsaanbod Gezonde School, stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit en stimuleringsbijdrage Jong Leren Eten. Aanvragen gaat per locatie.

MBO

MBO-scholen kunnen hier terecht voor registratie en aanvraag van het vignet Gezonde School, het Ondersteuningsaanbod Gezonde School, stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit, stimuleringsbijdrage Jong Leren Eten en stimuleringsregeling Fit, Veilig en Gezond Werken. Aanvragen gaat per locatie.