Mijn Gezonde School

Hier kun je als school

  • Een themacertificaat Gezonde School aanvragen 
  • Een aanvraag doen voor het Ondersteuningsaanbod Gezonde School
  • Belangstelling kenbaar maken voor de Stimuleringsbijdrage Jong Leren Eten - lekker naar buiten!
  • Belangstelling kenbaar maken voor de Stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit

Laatste nieuws

Einde subsidie Watertappunten

Na drie rondes loopt de subsidie Watertappunten ten einde. Honderden scholen zijn geholpen met een (extra) watertappunt in het schoolgebouw of op het schoolterrein. Zodat leerlingen, studenten en medewerkers op elk moment van de dag kunnen genieten van kraanwater als gezonde dorstlesser. JOGG, het Voedingscentrum en het programma Gezonde School voerden de regeling uit. Heeft jouw school een watertappunt dan sta je nu voor de uitdaging: hoe maak je water tappen vanzelfsprekend? Op Gezondeschool.nl/inspiratie vind je allerlei verhalen om water drinken te stimuleren.

 

Hoe maak ik een account aan op mijngezondeschool.nl?  

Om een ondersteunende regeling van Gezonde School aan te vragen, moet school een account hebben op Mijngezondeschool.nl. Per school maakt u gebruik van één account. Heeft uw school nog geen account of twijfelt u of uw school al een account heeft? Een account aanmaken gaat eenvoudig via de homepage van Mijngezondeschool met de knop ‘Maak een account aan’. Voor de registratie zijn schoolgegevens nodig zoals naam school, adres, contactpersoon en ook het BRIN-nummer. Door het BRIN-nummer van uw school in te voeren worden, indien uw school al een account heeft, de schoolgegevens in een oranje kader getoond met daarbij de opmerking dat er al een schoolaccount actief is.

Na registratie heeft u toegang tot het scholendashboard met alle gegevens en de mogelijkheid om gebruik te maken van ondersteunende regelingen. In de animatie hiernaast nemen wij u mee in de functionaliteiten van Mijngezondeschool.nl

 

Ik ben mijn inlog voor mijngezondeschool.nl kwijt

Iedere school kan een inlog aanmaken voor Mijngezondeschool.nl . Voor deze inlog wordt gebruik gemaakt van het e-mailadres van de Gezonde School-contactpersoon op school. Mocht u niet meer weten wie de contactpersoon is binnen uw school of scholengemeenschap? Vraag het na bij uw directeur of bestuur. Komt u er niet uit, neem dan contact op via info@gezondeschool.nl en wij helpen u verder of vraag het uw Gezonde School-adviseur.

 

Ik wil de contactpersoon van onze school wijzigen

Indien de contactpersoon niet langer werkzaam is op uw school kunt u door in te loggen op Mijngezondeschool.nl via Mijn profiel de gegevens van de nieuwe contactpersoon doorgeven, zoals naam en e-mailadres. Komt u er niet uit, neem dan contact op via info@gezondeschool.nl en vermeld hier gelijk bij wie de huidige contactpersoon is van de school en de gegevens van de nieuwe contactpersoon.

 

Ik ben mijn wachtwoord voor mijngezondeschool.nl kwijt

Via ‘wachtwoord vergeten’ is een nieuw wachtwoord aan te vragen. De knop is te vinden rechtsboven op de homepagina van mijngezondeschool.nl. Hiervoor heeft u het e-mailadres nodig van de contactpersoon van uw school en moet het account van uw school al geactiveerd zijn. Heeft u geen e-mail ontvangen? Kijk dan in uw 'ongewenste mail'. Soms worden deze mails automatisch als spam gemarkeerd.
 

Kan ik met meerdere contactpersonen inloggen?

Het is in het systeem niet mogelijk om twee contactpersonen als inlogcontactpersoon te registreren. Er is maar één inlogcontactpersoon mogelijk. Overlegt u intern wie dit het beste kan zijn. Voor bepaalde regelingen is het mogelijk om in het scholendashboard een extra contactpersoon aan te geven. Deze persoon ontvangt per e-mail informatie over de regeling.